1. Postanowienia ogólne


1. Niniejsza polityka określa zasady zwrotów i reklamacji produktów cyfrowych zakupionych w sklepie internetowym Notesik, działającym pod adresem

https://k5qyc47q3o.ecomfly.shop.


2. Produkty oferowane w sklepie są treściami cyfrowymi w formie plików elektronicznych dostarczanych drogą online.




2. Brak możliwości odstąpienia od umowy


1. Zgodnie z art. 38 ust. 13 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.



2. Dokonując zakupu i wyrażając zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowych, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.




3. Reklamacje


1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku:


braku dostępu do zakupionego produktu cyfrowego,


problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z pliku,


otrzymania wadliwego lub uszkodzonego pliku.




2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: belzsara0@gmail.com



3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.




4. Postanowienia końcowe


1. Niniejsza polityka zwrotów stanowi integralną część regulaminu sklepu.



2. W sprawach nieuregulowanych z

astosowanie mają przepisy prawa polskiego.